JAWA Tour - dovolená 2018 Balaton - Černá Hora

Příspěvky

JAWA Tour - Balaton - Montenegro 1.den

30. 8. 2018

Po návratu z dovolené do Estonska jsme zjistily, že díky svátkům nám zbylo spousta dní dovolené a vyrážíme na 16 dní na jih.

Přidali se k nám Jenda s Martinou. Po ujetí 546Km se ubytujeme v mé oblíbené lokalitě Balatonfured.

JAWA Tour - Balaton - Montenegro 2.den

29. 8. 2018

Druhý den se kromně koupání v mělké a teplé vodě Balatonu, projedeme i na lodi. Je to úžasný a spousta legrace. Projdeme si město a ochutnáváme zdejší speciality.....

JAWA Tour - Balaton - Montenegro 3.den

28. 8. 2018

I třetí den si užíváme Balatonfured a hanz svoji pochoutku Knoblauch Creme Zuppe.

JAWA Tour - Balaton - Montenegro 4.den

27. 8. 2018

Přejedeme 72km do Zamardi. Cestou se najíme v motorkářské restauraci.

JAWA Tour - Balaton - Montenegro 5.den

26. 8. 2018

Po ujetí 40km jsme ve městečku Fonyod. Ubytujeme se v chatce s 70desátých let. Koupeme se a večer hrajeme karty a Jawa pexeso.

JAWA Tour - Balaton - Montenegro 6.den

25. 8. 2018

Popojeli jsme dalších 76km do Kesztehely a ubytovali se v chatce v kempu Zala. Jdeme do města a je to tu super. Museum Cadilaků, gramofonových desek. Skvělá pekárna, super restaurace. Spousta obchůdkú a stánků. I zámek s fontánou je super......

JAWA Tour - Balaton - Montenegro 7.den

24. 8. 2018

Martí s Honzou se od nás oddělují a jedou na Krucemburk. My pokračujeme na jih do Chorvatského městečka Senj. Ujeto 395km. Jsou zde super potraviny, zajímavá tvrz a obchůdky se vším. Dáváme si Burek s mesom, je to lahoda. Ráno posedíme na náměstíčku s káwou....

JAWA Tour - Balaton - Montenegro 8.den

23. 8. 2018

Popojedeme 168km podél moře a ubytujeme se v Bibinje v kempu Kero v obytném vleku. Moře je super, teplý a čistý. Uděláme si i malou procházku po okolí, je zde spousta lodí a tržnice s čerstvým ovocem.

JAWA Tour - Balaton - Montenegro 9.den

22. 8. 2018

Pokračujeme podél moře a po 170km jsme v Omiš. Nešeženeme rozumné ubytování tak si jen nakoupíme v místním a zajímavém obchodě a jedeme dalších 44 km na Makarskou. Tady je to super, super koupání , super bary a jídelny....

JAWA Tour - Balaton - Montenegro 10.den

21. 8. 2018

Ráno posnídáme a popojedeme 22km do Živogošče do kempu Boban, kde postavíme stan. Uděláme si výlet přívozem na ostrov Hvar a litujeme , že jsme se neubytovali tady. Koupání super.